Huvudstoryuppdrag 1

 
Duktiga på att uppdatera Jadååå.... Ehh
 
Idag stängde jag min sista pandoriska spricka på Dani! 
Det innebär att jag har börjat med dem nya huvuduppdragen! Jaaaaaa!
 
SPOILERVARNING!
 
I början glömde jag att ta bilder hehe...
 
Allting började hos Alex  då man fick prata lite med alla tre (dvs. Alex, Linda och Lisa) då Alex sa att hon varit ute och letat observeringsplatser där man skulle spana mot Dark Core.
Jag fick då Observeringsplats nr 42. Den var på vid en udde på Paddockön.
Detta var min och Dustys outfit för dagen ;)
 
När jag hade spanat lite så hörde jag ett skrik...
 
Det visade sig komma ifrån Sonja. Hon hade som vanligt ridit utan hjälm, och när hon skulle rida förbi en runsten med hästen började runstenen att lysa och låta konstigt. Hästen fick panik och sprang iväg och då ramlade hon av, så hon bad mej att skjussa henne till sjukstugan i Jarlaheim (Veterinären).
 
 Hon såg väldigt rolig ut när hon skumpade runt på hästrumpan.
 
När jag skjussat henne till Jarlaheim var det dags att rapportera till Linda i biblioteket om den lysande runstenen.
 
 
När jag hade pratat med Linda kom vi fram till att jag skulle prata med Alex om saken men Linda visste dock inte vart hon var, så hon tyckte att jag skulle fråga runt på vingården efter henne.
 
Sedan bar det av mot Fort Pinta.
 
Jag tänker ta och stoppa där då det blir ett långt inlägg annars men jag ska försöka få upp fortsättningen denna veckan :)
 
// Dani <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bluesingers.blogg.se

Hej! Vi är tre tjejer som spelar StarStable Online. Vi spelar på servern Air Star och har klubben Blue Singers tillsammans. :D Hoppas du gillar vår blogg <3

RSS 2.0